Varsågod gumman! =D

Hej igen! Emma jobbar och har lite tråkigt och hon tycker att jag ska uppdatera här! Så här Emam kommer det ;) <3 haha  har inge specielt att skriva men jag hittar väl på nått?

På stan kikade jag runt, köpte lite pads och så köpte jag nya gardiner! Kommer nog bli kanon snyggt när jag får uppde ;) Skulle även va gullig och höra med Emil om vi skulle mötas på stan och käka på subway men till svar får jag att han vart och ätit med Alex! Otur :(

Nya gardinerna!  De har även ett inslag av grönt så nu kan jag matcha med lite mer färger ;) Köpta inne på Nova hem!


Ska försöka få upp gardinerna idag så visar er då hur det vart ;)

Kommentarer
Postat av: emma

hihi, tror gardinerna kommer passa KANON bra :D !

2011-01-18 @ 18:43:08
Postat av: Emmis

svar Emma; Jaa de vart kanon snygga ;) Kika in igen och se ett till inlägg ;)

2011-01-18 @ 19:08:26
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0