Städar och tvättar! Wieee

Mår så bra när jag städar och tvättar.... blir en bitter liten bitch då... hahah Det tar så lång tid  och att få  undan alla kläder! Jag hade nog 6st jeans liggandes i soffan... och typ 20 tröjer? Fyfan. och plockat undan emils kläder och mkt har hamnat i tvätten! Bäddat rent i sängen och tvättar det gammla. Damtorkat och tvättat toan... fyfan va jag hatar att kolla ner i toer. känns som om jag ska spy bara jag kollar ner "/ bläää

Drog igång en bra film iaf som gjorde så jag vart på lite bättre humör. Stup up! men var tvungen att spola tillbaka slutet 3e gånger för jag missade det hela tiden. Bästa dansen ju? haha Såg den en gång iaf så nöjd!

Var duktig och skärde mig okså! sved som fasiken (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0