sova! njaaa, eller?

Dags att sova? humm! börjar bli lite trött! Har redan tagit en powernap i emils knä när vi kika på film (A) haha Sen laga vi mat! Kykling och fullkornsris! hahaha Vanligt ris är så mkt godare (A) Men ska man vara nyttig så ska man! Mitt nyårslöfte då eller? Nee jag har inge nyårslöfte! För skulle jag ha ett så skulle jag ju klara av det. Bara att lägga dit min envisa sida ;)

Undra vad som händer imorgon? städa klart! Åka ut till pappa och slänga massa skräp som han kan elda upp? och tvätta skulle ju verkligen behövas! Ojojjj va det finns mkt som måste göras! Det största problemat är att ta sig den tiden och orken att göra det!


hittade en liten chipspåse! Den rädda min kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0