Söndags mys! Eller bara otur?

Jag är en cooling! hihihi

Idag har det inte hänt så mkt! Jag bakade mocka ruter! De är så goda så de tar slut på en gång (A)
De blir bara bättre och bättre ;)

Det var någon som inte höll tummarna för min bil! Attans. Det  är någon sorts Låda? som håller bilen i form. nej men den styr allt med insprutning och allt hela den lådan har pajat! Så japp en begagnad sån kostar 1500:- Så japp ska punga ut 1500:- kr + arbete så japp kommer vaar surt! HATAR BILAR NÄR DE INTE FUNGERAR! Bilen är hemma nu men ska in igen på Fredag för att förhoppningsvis att den där lodan har kommit! Han den är inlämnad hos jobbar i Stockholm och är hemma på helgerna bara! Så att åka hem med den var ju ett äventyr! INTE SLÄPP GASEN! fick använda handbromsen istället! haah gick bra. Jag överlevde så det var ju bra?

Imorgon blir det att klippa sig hos milla på salongen ;) Wieee! Förhoppningsvis så får jag låna mammas bil (= Ska bara toppa mig och spara ut luggen! Igen? Yes (A) Och sen till veckan så blir jag ng brunettis ;) wöööö! Om  jag vågar ;)


Kommentarer
Postat av: emma

BRUNETT :D WIHO;)

Visa bild när du klippt dig sen,

massa inlägg denna vecka för jag jobbar mycket ;)

2011-01-16 @ 21:17:57
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Hej :) Hoppas allt är bra med dig :)

Jag har startat en webbshopp med billiga smycken! Du får supergärna kika in på länken här under:

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/detta-finns-tillgangligt-just-nu-i-shoppen.html#comment

2011-01-17 @ 03:06:42
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Emmis

svar Emma; Jaa skulle göra det men milla har åkt på magsjuka så vart ingen klippning idag :( Blir när hon frisknat till ;) <3

2011-01-17 @ 08:26:32
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0