Slutet av "marken" Söndagen!

Zappaaa hit och ZzaaPPPaaa hit!

Yes! Har lite svårt att bestämma mig mellan 2 kanaler! humm... Ena är det I, robot och den andra är det Doa; dead or alive Så zapar fram och tillbaka... ajaa jag kollar på 2 filmer samtidigt! Inte illa, syna att jag inte hänger med på båda? är  lite svårt kan jag ju kalla det!

Maten vart lykad som vanligt! Känns som om min bil ALDRIG kommer bli lagad.... vilket jävla problem. suck :( Draktränaren är ju så BRA! ååå hela filmen är ju så sötis (A) Lika med prinsessan och grodan =D Mumms vilka godingar ;)

Snart äre sov dags ;) Upp och hoppa imorgon bitti och vara alert på gymmet ;) Emma och Jennifer ska vara där och dryga sig med mig! Vilken tur jag har =D gillar inte att träna själv (A)


Nya fb profils bild ;) Me and my darling (A) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0