Min kropp är slut på energi! Härligt ;)

Hejsan! Nervös är jag! haha Nu sitter jag här med färg i håret! Ochhhh shiit det är mörkt :O haha Känns som om det  var 100 år sen jag var mörkhårig men det var bara 1,5 år sen typ :O Idag har jag vart och tränat ;)

Försökte blogga från mobilen men det ville inte fungera så jävligt! Så jaja Jag har tränat och kondition i 45min! Mamma var så seg med att träna med hennes personliga tränare att jag han hinna göra hur mkt som hällst (A) Strechat som en galning också ;) Satte mig inne i deras dans salong! Mörkt och helt tyst så där satte jag och strechade och njöt av stillheten ;) Gilla!

Snart dags att skölja ut (= Söndag blire GÖTEBORG! <3

Emil tycker jag ser ut som en uteliggare/ smurff! hahaha Är så snyggis jag ;) Osminkad och mys klädd och färgar håret ;)

Kommentarer
Postat av: emma

Wöö skicka bild på håret stumpan :D !

2011-01-25 @ 20:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0