Klockan tickar och emil är en pratkvarn! så ni vet!





Han ligger i sängen och försöker sova men han bara babblar och babblar XD haha Han  kan verkligen inte vara tyst XD Jag ska nu snart lägga mig brevid honom och sova (= Han ska ju upp tidigare än mig så jag kan ju vara uppe länge ;) Lykos mig!

Nu babblar han igen!
Undra när han ska sluta prata? hahaha

Nu läste jag upp det här som jag har skrivit så nu kallar han mig för störd och skrattar.... och så babblar han vidare!

Låter kanon! Ni skulle gärna vilja veta vad han pratar om va? ;) Kan ni gissa? =D haha Träning och pulver och allt sånt ;)

Saknar syster <3


Natti!

Kommentarer
Postat av: nadja

hahaha "babblar o babblar"

2011-01-20 @ 20:52:59
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0