I´m kinky! och duktig =D

Börja min mrgon med på gymmet! Yes! Och en så snäll Emma jag har så kom hon och hämta upp mig så jag slapp gå till gymmet (A) Lykos mig <3 Känner mig helt mörbulltad och slut i kroppen nu efter att ha tränat 3dagar i rad! + så hade jag så jävla ont i mitt högra ben idag så kunde inte göra några benövningar eller så "/ Så imorgon blir det vilo dag!

Nu sitter jag och äter yogurt och musli! mumms! Nu efter jag har ätit upp blir det en lång lång dusch! hehe gud så skönt ;) har även lånat mammas bil idag så nu kan jag ta mig fram iaf! Så först bär det av till affären! Panta alla påsar med burkar och flasker som vi har! hehe attans. Skulle även behöva upp på stan och kika efter ett par träningsbyxor! Måste ha ett par nya snygga ;)

Skänt det ska bli att ta av sig träningsbhn... åå den är så thait så jag knappt kan andas och så är den knallrosa (A) hehe är lite kinky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0