I´m alive!!!!

YES i am!!!!! hahah
men jag höll på att krocka med en jävla dåre i bil som inte kan köra! eller oey. inte hans fel! haha inte mitt! En tant hade kört ner i diket och en annan bil stanade för att hjälpa henne och han tog upp hela ena sidan... jag kom och såg inget för det var mitt i en kurva och ingen varningstriangel hade de satt upp. så jag fick tvärnita när det helt plöttsligt kom mamma bilar på min sida av vägen! så jaaa, varningstriangel ska sitta vid båda hållen så man ser! De hade bara satt en vid den sidan som det hade hänt på och fel håll... mitt i en kurva som jag kom ifrån så kunde det ha gått riktigt illa om jag inte hade haft en bra bil med bromsar! ajaa, om jag hade kört in i den bilen skulle det inte vara mitt fel, utan den andra bilen som åker över på felsida av vägen utan att ha uppsikt om det kom en annan bil! BUSTED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0