Hello, what to do?

Nu har jag börjar återhämta mig efter en riktigt lång och härlig dusch! Rakade benen och hårinpackning och smörjt hela kroppen =D Känner mig så fräch ;) Efter duchen var det att krypa ner i soffan med tecket och värma sig och kika på Skönheten och odjuret (A) aww vilken mysig film! Men synd att de har gjort om filmen (disney) Den jag har på vhs sen jag var liten så är den nya lite anorlunda, det lite olika röster och så har de lagt in en helt ny scen! Men men det duger! haah ÅÅÅ mys (A) <3 Saknar syster som fan när jag kollar på gammla disney filmer!

Nu ska jag sätta igång med lite städning innan Emil kommer hem (= Plocka undan lite och så (= Men först ska jag dricka lite av hallonsaften ;) hihi mumms! Kanske äta den andra semlan också? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0