Gym + kantareller = mumms (A)

Började min morgon med ett gym pass med Emma och Jennifer så känner mig riktigt duktig ;) Vart ett lagomt pass! Kanske sima senare ikväll om jag får med mig emil! Var så länge sen jag simmade! Och det är ju verkligen kanon bra träning!

Ajaa sen har jag stekt på lite kantareller och en massa salt! Älskar salta kantareller (A) Höll på att dö där ett tag av gottit! Min nyttiga dag har ju nu börjat! Var länge sen jag gjorde ett sånt räjs. Blir att dricka loka, bonaqa och torkade jordgubbar och aprekoser som jag levde på i 1år tidigare då jag sisst hade godisförbud ;) Duktiga lilla jag (A) Så lär upp till mamma på affären och plocka med mig lite gosaker hem ;) Salta nötter och solrosfrön och massa sånt ;) Och måste börja köpa mkt god frukt =D


Mumms!



Undra vad jag mer ska göra denna dag? undra om jag ska springa ner till tvättstugan och kolla om det är ledigt?

Kommentarer
Postat av: emma

guuu va vi är duktiga gumman min :D <3 !

2011-01-24 @ 15:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0