Emma, Emma Emma!!!! Stan snart ;)

Snart så blir det stan och träffa upp Emma ;)Sköntatt komma ut från lägenheten en aning ;)
Sitter och kollar på eclips för tillfället och lyssnar på lite musik ;) Undra vad som hittas på stan då? ;)


+att jag har beslutsånges och ska tjata på syster! haha

Mamma och anders hade bestämt att de inte skulle åka till Thailand i februari (som de alltid gör i snart 10års tid) men i år skulle de inte göra det! Men igår så sa mamma att de skulle åka iaf! haha Eftersom jag hade tänkt följa med de iår att åka! Men det verkar bara som om det är mamma, anders, eva och tobbe som ska åka! och jag skulle så järna vilja följa med men kul att vara den  ända unga? hahah Så ska tjata på syster att hon måste följa med då (A) Skulle vara så kul! hihi är ju fan snart 3år sen jag var i Thailand! :O Shhit va tiden går fort!


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Åh mysigt med Thailand,vad kostar det att åka dit? ^^

2011-01-04 @ 17:17:23
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0