Black and withe

Hejsan hoppsan!

Sitter i mjukis kläder än.. hela dagen (A)
Har kollat  på plastikgrajjs (svensk) och Anna bok var med, hon fixade sina bröst och så oppererade hon bort "jäddhenge" hehe Antagligen efter sin viktnedgång för det var riktigt hängigt! Lika med brösten var riktigt hängiga så nu sitter de lite högre upp XD hahaha Tycker såna här program är så jävla intressanta att se hur de genomför och hur resultatet blir XD Mkt +++++!

Har även haft lite tråkigt och har hunnit ätit en del mockaruter (A) Och så gjorde jag fläta i luggen, börjar bli bättre på dessa inbakade flöter (= Övade ju en hel del på emmas hår i skolan förut ;) Kanske ska testa igen =D haha




Idag har jag även ringt till Milla och fått en klipptid hos henne ;) Så ska klippa mig på måndag 09.15 Äntligen lixom.. Känns som år och dar sen :O

Har även ringt till henna som ska fixa mina naglar men fick inte tag på henne så får göra ett nytt försök imorgon då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0