åhhåååå Min mage!

min mage gör ont! Värdens mänsvärk! uscha mig.... Drygt drygt! haha Jag har ju skutit upp det en hel del men kände att jag var nog tvungen att ha det nu eftersom man inte ska skjuta upp det allt för mkt (A) hehe Men skönt att slippa! YES!

Vad har jag gjort idag? jadu vad har jag inte gjort idag? hehe ;) Nej men jag har tagit det lugnt. fixade mig i lugna ro och så gick jag upp till stan och höll nästan på att förfrysa! gick runt där testade träningsbyxer men jag har ju så svårt att bestäma mig så det vart inge! attans. Sen träffa jag på älklingen som hade vart på baken och så fick han följa med och kika när jag testade träningsbyxer! Han tyckte de satt snyggt och så men jag är väl lite kräsen? hehe

Vi gick runt och kika och roade oss (= Emil hittade 2 tröjer som han köpte! jag köpte en ungs temperaturmätar sak och en rolig grej så man får perfekta ägg ;) hahaha Humor på max så lär testa den senare ;)


Snart är det en rolig film på tv ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0