Telefon telefon... prata prata

Yes!!! Har pratat en hel del i telefon den här dagen! Mäst med pappa som har ringt, och jag har ringt han! hehevart att skriva sms med mamma istället för att ringa eftersom det är så snordyrt! Jag har även ringt till bilprovningen eftersom det är meningen att mammas bil ska besiktas imorgon! Pappa har pratat med en bilmekaniker om man ska köra den eller hur man ska göra! Han tyckte att vi inte skulle köra något med den så! Den blir stående tills mamma och anders kommer hem så får dom fixa det! Bokade om besiktningen till den 28/2. Kunde inte avboka den helt eftersom det redan är betalt för skulle inte få pengarna tillbaka! så känndes onödigt! Så boka den till en senare dag så flyttade dom över pengarna bara!

Så hoppas på att den hinner bli lagad tills dess.

Så ska åka ut till mamma och anders och sno volvon istället! får hoppas att den inte brakar nu också! Den krånglade förra året i den här tiden då mamma och anders också var i Thailand! heeh min otur eller? + så lär jag ringa till tandläkaren och få någon undersökning av min mjölktand! attans... men den värker inte lika idag som den gjorde igår! Mina föräldrar är bäst <3

haha ända "familje" fotot jag har! Mamma, cassi, jag och pappa! (jag typ någon dag bara? syster 1år och 1månad!) 3dagar var jag! Ser ju datumstämpeln på kortet

Ett kort som jag skulle vilja ha är en bild på hela min stora familj! skulle vara så kul att ha en sån bil uppsatt på väggen! eller bara kul att ha! hihi

Dom som ska vara med på bilden!
Jag - Emelinda
Cassandra
Tom
Robert
Sigge
Calle
mamma -Susanne
Anders - styvfar
Pappa - Mikael
Anna - styvmamma
Anette - Tom och roberts mamma
Görgen - Tom och robert styvfar
Jonathan - Tom och Roberts lille bror

Det skulle vara så kul för alla tillhör ju ens familj! och så får man ju inte glömma lilla Disse! stumpan <3

Gud va roligt det skulle vara =D hihi <3 Ska säga det som ett förslag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0