Pannkakskalas! mumma

Imorgon är det säsongstart på Vampire Diaries! åhh så spännande (A)

Nu ska jag laga lite mat! Tänkte att det ska bli nå enkelt så blir pannkakor! det är ju så gått mmm pappas recept! haha Alltid! Var en riktigt mysig dag med pappa idag! Han kom även in i röran hos oss och bjöd honom på kaffe och mina bullar! hihi så snäll dotter jag är!

Nej nu ska jag göra pannkakor! hihi

Bilden är typ 1.5år gammal om inte längre?
Johanna Tell är det som tagit bilden och jag är ett LEJON! hehe Fast min stjärntecken är ljungfru! okey?



Imorgon kväll kommer även mamma och anders hem! hihi Hoppas man får nå fint!
Önskade mig en fin plångbok! hihi mamma hittar alltid på nå bra! + så kommer ÄLSKADE storasyster hem till Ludvika! hihi och stannar ända tills på måndag! kul! <3


Gammal bild som satan? typ humm! 3år sen? då var jag välldans mörkhårig men bra snygg är jag i det! hehe Jävla va kort jag ser ut att vara mot cassi? Hon är ju bara 1 max 1.5cm längre!

Den som inte ser det så är jag till vänster och cassi till höger! Nu vet ni... spännande!

hahah en dag när jag gick till gymmet (från bilen) så kom min lilla kusin Ronja och hennes pappa förbi i bil och stanna och börja prata!

-Jasså är du hemma från Göteborg nu? hahah jag är hemma men cassi är kvar! Det är Emmis.... hahaha Rony kände inte igen mig och trodde jag var cassi! - Men gud! Ni är ju läskigt lika! men ronja hon såg att det var jag! haha stumpan <3 hon var lite sjukis då!

hahah

Kommentarer
Postat av: Cassi

hehe aa det undrar jag med (a) ;)

snygg bild, haha

2011-02-17 @ 18:52:44
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0