på bussen till Vansbro!

JAG HATAR BUSSAR!

de är rykiga och klarar knappt av att skriva och läsa på datorn utan att bli illamående... not good! AJAA tåg är så mkt bättre... Jobbet idag har gått kanon och tiden har bara runnit iväg! på min 20 minuters rast så sprang jag till café ängel och fika med mamma och syster! Jag åt en macka! köpte ett par skinhandskar idag! hiih så snygga! Lite efter jag bara men nu köpte jag ett par iaf! Duktiga mig.

Ärr i vasnbro tills imorgon, sen blire hem1 Emil ska tll läkaren i vansbro eftersom han är skriven där!

Japp! Jag och emil för tillfället! haha

På tåget till borlänge så träffade jag på en gammal vän, Rebecca! så trevligt att träffa henne så och prata massa gammla minnen! hahaha altid lika kul ju! hihi mys mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0