Ojojjj Träningsvärk imorgon då?

Yes! Hemma och precis ätit några pankaker! hehe har blivit besatt av pannkakor nu när jag är så kung på att göra de perfekta! hehe

Gick ut i snöstormen för att träna! Första jag gör är att slå omkull mig så jag såg ut som ett snömonster! hehe snyggo jag! Tränat på, mkt kondition men även styrka! Så nu är jag helt slut! Imorgon blir det noh träning med! Med Emma då! hihi så tråkigt att träna själv.

Ikväll kanske det blir film mys i Grängesbärg med Johanna och Fillan! hehe mys ! Men måste först kolla om jag kan ta volvon! Måste ju komma dit på nå sätt och tänker inte åka buss!! never.

Detta är mina nya träningskläder! Så snygga


Hitta en bild på dom påintersport sida! hehe slipper jag ju ta kort på mig själv! fast jag har inte använt det turkosa linnet än! Känns så snyggt med blått och sen min rosa sportbh! haha Ajaa de färgerna fungerar ihop ;)

Nu vart jag proppmätt!!!

Kommentarer
Postat av: Cassi

snygga kläder lillsyrran ;) öjj jag har kommit på en text jag vill skriva på handleden eller nacken, beror vart vi ska tatuera in syster<3 men iaf texten "never give up" fin va? :D

2011-02-12 @ 01:39:11
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0