Nattuppdatering!

Yes! klockan börjar bli mkt!

Jag och Emma hade en lugn hemma kväll med film och godis och jaa allt! Trevligt trevligt! Vi har försökt fått igång internettet men det ville inte starta på min lilla dator! Why?

Sen kom det ett samtal från Linnea
-Emmmmmissss.... Kan du komma och hämta din syster nu! Annars kommer hon bli sittande i fyllesäll! Så var bara att stänga av och dra, så Emma var snällis som vanligt och så tog vi hennes bil. leta upp cassi och sandra utanför solo ta cassi under armen och gå mot bilen... Skjussa hem sandra till notgården och sen plocka upp emmas karl philip vid solo och sen åka ut mot sörvik, vi kom halvägs förens cassi sa - Emma,jag mår inge bra! så var baar att stanna och ut. japp...... Sen åka vidare, lämna av henne hos pappa och anna. Sen skjussa dom hem mig! Snällare vän får man leta efter <3

Så nu sitter jag här... Lillasyster får ta hand om stora syster (eller se till så hon kommer hem) varför ska mamma och anders vara borta denna helg.... så då vart det jag som fick rycka in! Men var ju bara att  Linnea ringde iaf men cassi kanske skulle öppskatta en natt i en fyllesäll! Sånt kan ju allt vara svårt att glömma! haha Ajaa hemma nu så nu får pappa ta hand om henne! heheh

Tack för ikväll Emma! Riktigt mysigt och roligt! GILLA

Nu ska jag sova, ska inte öpp tidigt imorgon så kan ta en riktigt söl morgon i min ensamhet! hehe Får se när Emil har tänkt att komma hem igen! Jobbigt att sova själv!

Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Oj vilken kväll hon verkar haft! hoppas hon repar sig iaf ^^, hihi :)

2011-02-27 @ 09:43:23
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: emma

hihi tack för inatt snyggo :D

Best friend ever ;) <3

Love too u (:

2011-02-27 @ 11:39:48
Postat av: Emmis

svar Emma; Best friends ever <3 du är underbar :D

2011-02-27 @ 11:57:10
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Annika

Fin blogg! :)

2011-02-27 @ 12:43:05
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: linnea

Riktig tur att du svara! Vet inte riktigt vad jag hade gjort annars! Hade ju givetvis skjutsat hem henne själv men var upptagen med en bråkstake precis samtidigt haha :P så tack till dig <3

2011-02-27 @ 13:15:22
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0