Mina händer är som ett emo! Taddaaa

Jag, Emil och Alex har legt med Tazan! katten alltså! vi har härjat med han för att ro att han skulle bli lite trött! Men attans, han kutar runt och drygar sig ändå! hihi bus katt! Min hand är nu rivsårig, men inte så farigt? hehe
Vi är i vansbro nu. Var förbi mamma på hennes butik och hämta med mig ny rengöringsmedel! Märkte igår att min var slut! Attans. Jävlar va bra den är!

Morgonen! Böja med att skjussa emil till skolan och plocka upp emma sen rog vi och träna! hehe Duktiga vi är! Ojojjj Blir träning någon mer dag också? Emma är dumis.... hon skickar bild på chips och cocacola! Hon frästar mig och det tycker jag är elakt av henne! Jag kanske kommer och rånar dig? jag vet vart du bor! hehehe farliga jag lixom!


japp!!!!



Kommentarer
Postat av: emma

hahaha komsi komsi ;)

2011-02-23 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0