JUSTJA!!!! MINA GRANNAR HAR 0 RESPÄKT för andra individer!



Jappp så ni vet! Idag när jag tvätta och så, kom lite försent ner till tvättstugan så då hade någon slängt ut min tvätt! IGEN? fyfan va tokig man kan bli... + så tvättade jag underkläder, mäst emils kalingar! tycker det är så vidrigt! Jag vill inte att någon ska röra min tvätt... det tycker jag är äkligt så blir nästan tvungen att tvätta den igen. Var jävligt nära på att slita ur deras tvätt som var igång! Men jag tog mig i kragen och skicka iväg ett sms till hyresvärden. Han ringde upp och skratta - har de verkligen tagit ut din tvätt? haha tur man har en snäll hyresvärd! Han höll med mig om att det var ohyfsat, mat tar inte ur en annans tvätt! och så fråga han om jag har någon idé på hur man kan göra.. Jag tckte man ska sätta upp ett schema som man skriver i när man ska tvätta och då tar man inte en annans tvättid.... Inge respekt bland mina grannar! Hyresvärden tycker också att de är lite konstiga vissa! haha Humor. Så får se när han fixar något slags schema

Eller kanske ska skriva en hotlapp igen? eller jaa, en klagningshotlapp! detta nedanför är min förra lapp jag skrev!



Kommentarer
Postat av: nadja

när vi tvättar har vi en sån här grej (som vi bokar med) som vi sätter på dörren så ingen annan kan gå in där när vi tvättar. då blir ju dörren låst då! har inte ni sånt? :o

2011-02-26 @ 10:47:10
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

ja verkligen, och det har väl hänt flera ggr också? :o måste ju göra nåt iaf!

2011-02-26 @ 18:16:53
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0