I´m bäädas!

Hejsan! Jag har överlett!

Yes!!! Tandläkaren... Det gick bra tog mig igenom smärtan utan bedövning! Hatar bedövning för då känner man sig inte äns som folk? haha Dom borade lite och sen så trök dom en "form" runt min mjölktand! För att fylla i det som var borta!När de skulle få mellan formen så gjorde det en aning ont! Jag har ju så trångt i min mun så hon tog i och sen börja jag blöda i hela tandköttet runt mun så jag var helt blodig i hela mun! hehe mys! Men nu är det fixat!

Sen vart det att pappa kom in till stan och bjöd mig och emil på fika! Mys.. vi satt och babblade och hade det riktigt mysigt. hehe gilla... Nu snart så bär det av till sörvik för mat! Mumms




Kommentarer
Postat av: Cassi

jag ser en snygg tjej, jag kommer komma hem v 9 också:) haga

2011-02-15 @ 20:21:56
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0