Händelserik kväll!

Hejsan hoppsan! på kvällsidan vart det att tillbringa tid hemma hos mamma och anders, fick mat och så gjorde vi semlor! Jag försökte vara tecknisk och skulle blogga från deras ipad... gick inge bra hahah irriterande! skrev men fick inte öpp det så då strunta jag i det!

Var på modevisning med Anna och det var ju kul, inte direkt min klädsmak men det var fina saker! För långa för min smak.. eftersom jag är så kort så skulle lla kläningar bli långkläningar på mig! Attans lixom? Sen har jag vart uppe hos pappa och Anna, åt en hemagjord maräng! mumms! Och så satt jag och pappa och letade efter delen som är sönder på min bil så pappa har bestält hem den nu så det gick på typ 1500:-

Sen vart det mat med mamma, anders, emil, cassi och robban! mummsigt gått var det! Men Emil åt spagetti och köttfärsås, han ville inte äta torsk i äggsås och potatis! Men mamma fick han iaf att smaka en tugga! haha bra gjort älskii <3 ni sitter emil och strechar i sängen! haha han är stel! så nu vet ni!

Vi har pratat en massa skojj! Och så skjussade jag och emil hem cassi till pappa, imorgon åker hon till Göteborg med kommer tillbaka om någon vecka! Gillas

Imorgon blir det jobb!! åhååå va kul det ska bli! hihi jag mår så bra av att jobba och träffa människor! Det gillas verkligen stenhårt! Hoppas kunderna har saknat mig! Vart ju indragen till en hemafest på nyår (kände en tjej som jag gått i samma skola med för några år sen) hon och hennes kompisar... (-Dej brukar jag alltid köpa smink av) haha så kul att få sånna komentarer! Och alla hälsar på en och är trevligt! Gillas Gillas!

Såhär ser jag ut ikväll! Snodde med mig pappas flis för jag frös så mkt! hihi Tur han har fler! Så han kanske får tillbaka den här någongång?


Nu blir det nog sängen snart! Skönt.. Hoppas Emil inte muttrar lika mkt inatt som han gjorde igårnatt! haha gosen! Av mamma fick vi med oss en massa kött och kantareller! haha snällt! det behövs alltid eftersom emil är en köttätare!

Natti tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0