God middag! mat i magen och gladfis =D

hehe Precis ätit taco! Sullade som fan så vart välldigt cokad över mig själv ;) jag som är profs på att vika de där bra ;) men inte denna vända XD sullade ner hela min talrik!!!

Dagen började med att ner och bada i badhuset här i lilla Vansbro (= så simmade 20 vänder med Nina! hehe  Kände mig så duktig (20 längder - 500m) sist jag var och simma med pappa simade jag 40 längder som är 1 km då var jag slut xD
Men vart ju mkt lek och dykning eftersom småttingarna var med =D Trevligt så kommer nog få träningsvärk! Har as ont i en axel "/ Attans....

har även precis kollade på avsnitt 12 av the vampires diarys idag ska snart kolla på 13 =D hihi SÅ spännande ju (A)

Sen får vi se vad denna dag har mer att erbjuda ;)

Kommentarer
Postat av: Laramore ^^

Gillar din header, supersnygg. :)

2011-02-06 @ 00:35:37
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0