Det är mörkt! Det är spöken... Casper, BUUUU


Onsdag kväll!

Denna kväll spenderas framför en film som går på tv!  Below heter filmen och helt okey! Spännande och så!

Har vart utanför dörren idag! Yes det har jag, gick och mötte en superduperGLADiS emil! haha Han ringde och han slutade aldrig babbla! Jag skulel ner till tvätten och han ville inte att vi skulle lägga på så han fick hänga med i luren hela tiden! och han bara babbla.. haha så söt han är!

Så idag har jag tvättat och diskat ett helt bärg med disk! Så nagelacket började trilla av längst fram på tippen! usch va naglarna blir förstörda av att diska! Inte gillas...... suck



Nu ska jag ta och koncentrera mig på filmen! Fast nu vart det pause! ATTANS banan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0