Dagens fynd! En garderob =D

Nu är jag här! Nu har jag tid att sitta vid datorn!Har knappt hunnit setat vid datorn idag! Sov inte så länge. har diskat en hel del. ätit och sen hämtade jag emil från skolan...

Precis när jag skulel åka ut från uppfarten här vi lägenheten så var det en tjej "25-30års ålder?" som frågade om jag skulle åka förbi stationen! Hennes tåg gick snart och hon ville lifta! hahah en välldigt trevlig dam var det! Snäll som jag är så fick hon hoppa in, jag skulle ju ändå åka förbi där så! Tänkte, Tur att det är en tjej och det är ljust så sa hon till mig! haha för då vågade hon... hon sa att hon inte har en aning om hur man ska lifa eller så, inte jag häller men det gick ju bra iaf! hehe Dagens GODA järning!

Sen var emil och jag hemma en sväng sen kom pappa och hämta upp oss för att åka till mamma för att ta min bil och köra iväg en änengång på lagning, hoppas han får tag i den där delen nu.... varför skulle det vara en del som gick sönder och är svår att få tag på? otur alltså... lämnat bilen så åkte vi förbi vi bodde när vi var små! Så nu vet Emil vart jag bode de första 5 åren! hehe Riktigt fint timmer hus äre! farfars lekstuga stod kvar som han byggde till oss! hihi ser exakt ut som huset fast i minjatyr! hehe Där satt jag och cassi ofta och hitta på hys!

Efter det vart det jysk för att jag ville att pappa och Emil skulle kolla på garderoben jag vill ha. Så nu har jag köpt en ny garderåb! hehe En ganska så rymlig! hihi Så nu får mina kläder platts lite bättre!

Denna vart det! + en sån där som pan har uppe på så blir den ju högra! Så passa bra eftersom jag har högt i tak! blir nog kanon! Så imorgon efter emil slutat skolan så ska vi montera ihop den! Kommer nog bli mkt svordommar på denna våning då! hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0