Yoga!

Kommit hem, duschat och poppat en påse med popcorn! Salta och goda så klaga inte!

Yogan gick väldigt bra så vi ska satsa på att köra det igen på söndag! Trodde inte det skulle vara så drygt men det var en aning drygt.. väldigt avslappnande så bra att göra när man behöver varva ner och tänka igenom allt som snurrar i huvudet på en! Jag och Jennifer ställde oss längst bak! hehe kändes bra det när man stod på alla 4.. svanka och sånt sen stå på alla 4a med arslet rakit upp i luften! hehe SÅ vi gjorde ett bra val tycker jag! Trodde bara det skulle vara tjejer men icke det! hehe :)



Så yogan höll på i 50 min efter det vart att det att gå på bandet och köra lite maskiner och fan vilken träningsverk jag har i mage, rygg och bröst! Får se hur man är imorgon! hehe Men imorgon blir det inge träning! Blir på tisdag igen!

Imorgon bitti blir det frukost med, cassi, emelie och milla :) Mysigt! hihi

Har städat hela lägenheten så känner mig så duktig! hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0