Underbar TORSDAG!

Denna morgon har vart så bra!

Somnade nog direkt igår kväll när jag la huvudet på kudden.. inte vaknat 1ända gång inatt... vaknade 7 och låg vaken till klockan ringde! hehe så skönt att få ligga i sängen och bara andas! :)

Denna morgon har vart mer än perfekt! Även pappa har vart i och hällsat på i affären (den vanliga handlingsdagen med farfar) så kom även farfar in! Berättade att jag satte upp hans tavla på en gång jag kom hem på julafton!

Pappa har vart till posten åt mig och fixat! :) Så snällt!

Imorse han jag tillomed gå in till tvättstugan och boka tid så ska tvätta imorgon kväll... vilken rolig fredag då! hehe jaja måste tvätta! :) var glad att det fans en ledig tid som passade mig iaf! :) Så lär komma ihåg att köpa tvättmedel och sjöljmedel, lämnade även allt det i andra lägenheten sen har jag bara vart hos mamma eller hos pappa och tvättat så då har jag ju använt mig av deras! :) hehe japp! Spännande då!



halsduk... min bästa vän på vintern! Men vart är snön? fast idag behöver jag igentligen inte halsduk. är  helt varm i kroppen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0