Tralla vidare...

Dags att tralla vidare!

SItter i soffan i min älskade onepice och en handuk på huvudet så känner mig som värdens sexigaste! eheee?

Var och träna med Jennifer direkt efter jobbet! gick kanon! sprang och gjorde lite maskiner. lämmnade telefonen hemma denna vända för att slippa slå sönder den (min vanliga tur ju!) hehe överlevde tillomed att inte ha den med mig så det var ju kanon! så bokade vi in oss på söndagens Yoga pass för nybörjare! haha får se hur detta ska gå! jaja det ska nog gå kanon bra! Har alltid velat testa på yoga och nu ska jag äntligen få göra det! Kan ju inte bli bättre!

Imorgon blir det film hos Johanna och fredrik! På onsdag blir det frukost med Emma på bk! :) Imorgon så blir det nog att köpa biljetter till Folkan! yey så roligt och GA va jag längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0