This is the day


Flumburk!

Igår gjorde Johanna mig sällskap i butiken från 15.00 till stägning! Sen gick vi och satte oss på coco thai och käkade god mat för det var vi värda!!!! hehe Jag är segast på att klä på mig! Har så mkt kläder så det tar sån tid! hehe Även om jag fick försprång så han johanna bli klar och fick vänta på mig! Attans....

Sen efter maten handla vi lite godis sen hem till mig! Kollade på resident evil, 3an och 4an! Kanon bra så är nöjd men attans va min dvd cpar? åhåååå Pappa jag önskar mig en ny dvd av dig i julklapp! det behövs för den hackade upp sig hela tiden och dampa sönder! Har en ny dvd men den hittar jag inte dosan till så denna som jag har är någ ett antal år nu! hehe

Men efter många om och men så kom igenom filmerna! hehe så stolta! Seb såg vi på idol finalen så Amanda van, Jasså? det trodde man ju inte? hehe :)

Duscha och lägga sig i blött hår! hehe Såg ut som ett trollbo imorse men fick skaplig koll på det! Gick ber till jobbet idag med! Så kände mig as duktig! Packade även med träningskläder så ska gå till gymmet direkt efter jobbet och springa av mig lite överskottsenergi! Har sån jävla träningsverk i ryggen och min mage är helt förstörd i träningsverk så får se hur detta pass kommer gå! hehe jaja det går som det går! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0