Söndag -Min lediga dag!

Idag är det min lediga dag! hehe Gud så skönt! Vaknade 09.00 låg kvar i sängen med datorn. Första jag gjorde nu när jag gick upp var att byta gardiner i vardagsrummet! Vart lite juligare! hehe
Igår!!!

Vart det träning direkt efter jobbet och det gick riktigt bra! :)

Senare vart det hem till Johann och Fredrik! jennife och crillo var med också! vi gick och kika i jennifer nya lägenhet som hon flyttar in i så småningom! Spännande! Kommer bli super!

Sen kom vi på att vi skulle baka pepparkaka! hehe så vi gick och köpte deg och pepparkaksformar! Underbart och degen var välldans gått! hehe Så gick bra! Vart lite långtråkigt så sissta degbiten kavla jag ut till en stor bit och in i ugnen med den! hehe så går det ju att göra om man vill! hehe

Sen kom vi ju på att vi ska ha glasyr också! Vart lite jaaa... kladdigt? kännde mig som barn igen och vi alla bara satt och skratta och flumma och höll mer eller mindre på att dö? jaa as roligt och glasyren var också riktigt go!





Bästaste och snyggaste konstverketet vart ju iaf!....


Vart en välldans rolig lördaskväll med en massa kladd! hehe Sen vart det Star wars! hehe Sa att jag aldrig hade sett det så då vart jag ju tvungen! Men helt okey.... Fick ju iaf skratta år R2D2 som dom kallar mig för när vi spela fotboll! hehe ;)

Nu ska jag städa på min lediga dag! Man lär ju som sagt passa på! hehe

igår var den någon tjej som "busringde" med dolt nummer.... Först hade de ringt till cassi och frågat henne om mitt nummer men cassi gav inte dom mitt nummer men de fick tag i det i vilken fall så de ringde till mig.. är det emmis? jaa bara fnissa så shit... har jag blivit populär bland små flickor? De lär ju ha fått tag i mitt nummer av någon jag känner eller så för mitt nummer finns inte på hitta eller så! Bra spännande? haha Ja jag la iaf på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0