Snart är fredagens jobb slut!

Haft en mage som strulat hela dagen.... har as ont i magen och känns som mensverk men nej jag ska inte ha och har inte det! Så bra irriterande!

Fortfarande nöjd över min ring! hehe

Imorse tog jag bilen till stan. har ju gått hela förra veckan och denna vecka men ska in på systembolaget idag efter jag slutat så orkar inte bära på allt då! Trök och tungt! hehe Så ska ladda upp inför jul och nyår för det brukar alltid vara så utplockat dagarna innan så lika bra att vara snabb! ;) hehe

Gud vilka goa människor det finns som man verkligen får lende på läpparna! :)

haft nytatuerade marcus inne här och herrjat idag! eller rättare sagt kallad tummarna som han är känd för förtillfället! hehe smartskaftet klämde tumarna i en plåtpress! men nu ser de bättre ut när allt bandage har försvunnit bara lite kvar! :) alltså denna dagr har flygit iväg! så himmla hörligt! Till unch åt jag lövbiff och pommes! Men synd så han jag inte äta det när det var varmt, han bli jummet kallt innan jag fick i mig det! Attans.... och inte har jag nå kylskååp! hehe Bra dag för dunderklumpen! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0