Prövotiden är nu slut!

För prick 2år sen hade jag uppkörning kl 13.00 fy satan så nervös jag var då! haha

Iaf!

Min prövotid är nu slut så nu kan jag börja köra lugnt för nu är det ingen spänning över det hela! haha Gud så skönt =D

Torsdag idag! Snart julafton! Jobbar idag och imorgon (då har jag jobbar 12dagar i streck) sen är jag ledig 2 hela dagar vilket ska bli UNDERBART! mmm

Cassi  kommer hit idag och ska jobba! Hon börjar 11 så då blir det flummstuga inne på smycka! hehe Ska bli super!

Igår hade jag Therese här! Hon var social och ville prata och träffas så hon vart att hjälpa till här inne och fan va stolt jag är över den tjejen! Blir så imponerad av henne varje gång jag träffar henne! Underbart! Från den blygaste tjejen till värdens smile i ansiktet hela tiden! Det är så roligt att se! Så hon tog tillomen kunde så gav henne en nykel å så körde hon på! ;) Så hon var kvar till stägning så gick vi och åt på subwat efter! Var så mummsigt gått som vanligt!

Så hoppas att denna dag kommer rulla på fort och allt! Ska även fixa de absolut sista klapparna idag också! Så ska bli spännande allt! ;)

hahah gammal bild! ojojj ja Dagen börja bra och tror att dagen blir bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0