onsdag! Snart julafton!

Idag är det onsdag och veckorna går så fort!

Igår kväll var första gången jag lämnade butiken utan att stänga den! Cassi ikom och ställde sig här kl 18.00-19.00 så jag kunde åka till blge med Johanna och hennes bror fredrik! Var trevligt!
  Fick en ny bh... hehe så känndes bra och inga krångel heller de bara böt ut den! SÅ var glad! Var en tröja som följde med mig hem! Sen köpte jag 1julklapp till syster så nu är hon helt klar! Pappa och anna är jag klara med! Imorgon blir jag klar med mamma och anders också! känns ju kanon! hehe!

Kom hem sent som gatan igår kväll... kom från blge vid 9e tiden, sen åka ut till mamam.. kom ju på att jag fixar min egna lön så var tvungen att fixa det så jag får ut nå denna månad! hehe Kan behövas! Så fick jag mat och var hemme efter 10 så vart att duscha och lägga sig i blött hår! så håret var super roligt i morse!!! eller inte.. Men har sovit gått iaf :)

Står på jobbet nu som vanligt! en hel del folk i farten! Imorgon och på fredag så kommer cassi vara med här! Så då slipper jag ju vara ensam! hiih Har städat lite inne på "personalrummet" så det är inte lika mkt papper överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0