Nyheter! Stelt halsband!




Super nöjd! jaa helt nöjd med halsbandet!

Har haft en trevlig karl här! Tror ärligt att han vart helt kär i mig? han sa att jag var så fin, att jag kan sälja med bara leendet! Ja synd att det var en gift karl som var och handla presenter till sin fru? haha en utlänsk karl... Han pussade mig på handen när jag gav han sin påse sen kom han runt och pussa mig på varsin sida av kinden 2gånger medan jag sa Nej på engelska! hahaha jaa gud va han fjaska för mig! jaa man får sig allt mkt roliga skratt kan jag ju säga! XD

Kommentarer
Postat av: tina

såå snyggt halsband!!! Roligt att du lägger ut lite nyheter i din butik här :)

2011-12-11 @ 16:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0