Man lär välja! Locka håret eller frukost!

Man hinner inte båda iaf! Så imorse valde jag att locka håret! hehe (A) Träningsvärk i axlar och bröst.. inge i benen va jag kan känna nu.. lite i ryggen också och inge i magen! Igår vart det träning med Jennifer! Får se när vi ska träna igen då? Ser framemot söndagen då det är yoga! hehe Ska bli spännande! Lär försöka strecha innan så jag blir lite vigare, är bra stel i benen nu... men igår strecha jag iaf!

Ska försöka ta mig till Elgiganten imorgon efter jobbet och köpa en externhårdisk... behöver en sån då min lilla dator är propfull och jag orkar inte och jag vill inte ta fram min stationära dator.. de tar sån stor platts så nej tack!
Nu har jag surplat i min naturschaken! Tur det finns sånnt att dricka när man prioriterar annat före frukosten! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0