Lussekatts bullbak igång!

Var inte hemma så länge förens johanna och jag kom på att vi skulle baka lussekatter! hehe så vart så! baka lussekatter och äta degen! mmmm rapat deg hela kvällen! mysigt.

Kunde inte bli kvar på hela bullbaken så fick dra efter ett tag! Var nämligen så att jag skulle på familje middag hos mamma och anders! SÅ jävla god mat! åhååå så gått det var! Underbart!

så har precis kommit hem och har duchat och ska sova nu snart! Helt slut så nu kör vi 6dagar igen!

Mina konstverk!
De vart bara mindre och mindre! Dåligt ögonmått jag lär ha! hehe




Härlig söndag! Fullt upp och nu är det 6dagars vecka igen sen helg igen! :)

Kommentarer
Postat av: nikoninan

Hahahaha snygg min xD jaa men de blev helt perfekta ;)!<3

2011-12-04 @ 22:54:11
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0