Ludvikas Lucia tåg!

Detta år fick jag förfrågan att fixa Luciornas halsband (lucia och tärnorna) så absolut! Jätte roligt att få det uppdraget! Och igår fick jag hem smyckena! 7st! åhåååå så fint! :)

ska försöka få någon fin bild på de innan de som arrangerar lucian ska komma och hämta det! :) Riktigt nöjd är jag så hoppas de också blir nöjda! :)

Idag fick det bli subway till lunch! Riktigt mummsigt som vanligt! grrr (A) gud så mätt jag är.. står här bakom disken och rapar (A) hehe


Älskar denna vovve! :) Ikväll ska jag få träffa Johannas nya lilla tiskott! en 11årig gammal naken hund! As söt så den ska jag gosa med ikväll! Nakenhundar är bra fräna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0