Julhelgen!

Det har vart julafton.. har fått en hel del roliga saker så är super nöjd! Ny dvd, mysbyxor, tofflor,muggar, voffelhjärn, socker, strumpor, pengar, chocklad, sprit, liten stekpanna! jaa massa smått och gått.. säkert glömt hälften! Fick även en tavla av farfar som åkte upp på väggen direkt jag kom hem!

jaa! Började med julafton hos mamma, och anders med syskonen och karlerik. fick massa god mat och öppna julklappar! Roligaste var när mamma och anders öppna sina paket från oss barn för mamma vart att grina så glad hon vart! hehe Dom fick ett jätte stort kort på oss 4a ungar som Johanna tagit på oss! 1stort seriöst kort sen 1 litet mindre flumbild som ser så härlig ut!

¨ån jävla härlig bild! hehe Den ser så skön ut! robban, tom, jag och cassi! jaa riktigt nöjd! Den seriösa bilden har jag inte! Så ska skaffa mig den! :) Tänkte själv göra en förstoring på denna och ha i mitt hem! :)

sen vart det att åka till pappa och fira jul där med tjocka släkten! Vi kom precis i tid till kalleanka! hehe Så vi vart där hela kvällen så var mysigt men var så trött så somna i soffan! hehe jag drack ju lite jag så cassi fick köra detta år så då hade hon min bil! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0