I'm Perfect -Follow your heart




Helt underbart nöjd att denna snygga ring nu pryder mitt finger med såna fina budskap på! hehe nöjd tjej! Eftersom jag inte har någon pojkvänn att skämma bort så skämde jag bort mig själv med denna ring! Man kan beställa exakt själv hur man vill ha ringarna och hur graveringen ska vara och priset varierar en del beroende på gravyr och så! denna gick på ca 2500.- men vafan det är jag värd!

Igår slog jag av mig tumnageln! Attans så ont det gjorde och stog med en kund så kunde inte skrika häller! hehe Så otur att jag skulle med mamma och lollo till blge. hade ju bokat tid åt dom för de ville fixa naglarna. jag skulle hämta ut min kamera så nu funkar den! Så han dom fixa mina naglar också så nu har jag nya frächa snygga naglar också! hehe

var helt blå på hela naglarna igår! Ja bra släktdrag man har från mammas sida. Mamma känner igen tecknen så väl när hon såg hur blå jag var och händerna och naglarna så ja bra jobbat hjärtat mitt! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0