Godmorgon alla glada!

Mätt i magen och busig! :)

Igår när jag skynda mig att stänga och dra iväg.
Då glömde jag allt... min mössa, mina vantar så jaa!!! Men tur har man ju reserver hemma! hehe Cassi skjussa hem mig! Så imorse vart det att dra på sig supervarma mössan och så skinhandskar som inte var så varma! hehe Men det gick. Glömde även hörlurarna så kunde inte lyssna på musik när jag gick ner! attans... men det funka  ändå! Packade med mig träningskläder så får se om det finns någon lust och ork ikväll efter jobbet att gå och träna! Har inge träningsverk nu, eller ja lite i bröstet.. sen har jag typ streckt baksida lår och det gör fasiken ont! ajaa det går över




Ja den är iaf varm så klagar inte! Men det är inte 'hårig' hela mössan, bara fram och ner lite och en toffs på huve typ! :)

TREVLIG dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0