Frukost och lunch

Har träffat mkt trevligt folk idag! Först frukost med tjejerna sen kom johanna förbi och så kom jennifer förbi! Så vart tillomed att komma ut lite så då gick vi och köpte strumpbyxor inför folkan, tänkte ju först att jag skulle ha vanliga bruna men vart ett par lite svarta med glitter på! hehe superduper ju! :)

gick till posten skicka ett guldhalsband. sen bestemde vi oss för att köpa med subway så så fick det bli så satt vi och tjatra bakom och åt macka! hehe riktigt gått var det allt och kakan är ju absolut godaste!

Denna dag har gått super fort och jag är super kissnödig! attans.... hehe MAMMA (A)


NEJ!!! huhu

Hur kan man vara så korkad? känner mig så bort blåst ibland.... mitt julgodis ställde jag på diskbänket utan att tänka att det blir varmt så nu har en del chocklad smällt! :( hhu ajaa det går nog att äta när det stelnat i påsen! haha en ända kaka alltihopa! kan ju inte bli så dåligt! Måste ju bli kanon ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0