En frysen och nerkrupen emmis i soffan!



Idag är det tisdag! öppet som vanligt på stan 10.00-18.00 dagen har gått fort! men har vart så kallt så uggsen och raggsockorna fick sitta på hela dagen allt! hehe
men kom hem och så har jag legat i soffan och gåttat för mig själv och pustar ut och andas!

hahah
Slog på tven på en gång och vilken film var på teven... jo Ice age (första filmen) hehe så mysigt! Har ju kollat på 3an ett antal många gånger så var ju allt lite komiskt! så kolla på den och myste! :D

Klockan är halv 9e och är så tröttis så blir en tidig kväller! Ska ju ha en daite med Emma imorgon bitti på BK så ska bliu så roligt att träffa min nyförlovade stumpan! ;) tissel tassel!!! hehe




nej kanske kolla på någon mysig film innan jag ska sova? jaaa =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0