det snöar glass i stora lass!

Vart grymt sugen på glass så det vattnas i munen på miG! humm.... undra om man ska köpa glass i fiket? men kanske inte är så snyggt att stå och mummsa på glass när det kommer kunder? hehe men en cola ska jag iaf köpa... mmmm

Idag har jag haft hur mkt tid som hällst.. så lockade håret och han med allt... Men vad glömmer jag? jo alla mina ringar, armband och klocka.... känner mig helt naken? hallå? va jobbigt.. jaja  tur jag har en hel butik med sånna grejjer då? anledning till att skaffa nå nytt? ;)
man borde väl kunna tolka det så?



TREVLIGT! hihi

Nej nu vill jag att klockan ska tiqa på... 3timmar och 45min kvar. har haft öppet i 15 min! bra bra Måste ha nå sött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0