Dagen i Kupolen!

Riktigt Trevlig men en shopping dag i kupolen med Fillan! Inte alls tokig! Vi åkte mot blge vid halv 10 tiden för att vi skulle vara där vid 10! Men vad ser vi.. jo kupolen öppnar 11.00 på söndagar! YES!!! hehe Så vart att sitta på McDonalds och äta muffins och prata! Sen direkt när det öppna vart det att fixa naglarna så nu är de så fina och frächa. Inte lika långa so jag hade innan så förhoppningsvis håller de lite längre innan ag bryter av de! hehe

Ja massa shopping! Köpte nya jeans (verkligen behövligt även om jag har 20 par, men de är för stora allihopa..) 2bhar och 1par troser. stikad cardigan och sa handukar i brunt (har fått någon dille för brunt!)

så ja! Massa trevligt var det! hehe Så mysigt! Men inga julklappar har jag hittat på än! hehe elakt av mig men tar det i sissta sekund


Som ni ser så har jag ingen lugg längre! Den är på tok för lång för att kunnas kallas för lugg! Nu är den ju en del av håret! haha

Körde på lockit hår

Igår kväll spenderades med Johanna och Mallis hemma hos Fillan och Fredrik! Vart massa prat och så! mysmys! vi tjejer prata om hår! Spännande va? hehe Är så himmla sugen på att färga håret blond! Så kanske ska börja lägga i lite ljusa slingor och ta det steg för steg! Tog ju 1år förra vändan att bli blond från mörkt! Var ju snart 1år sen jag färga brunt hår! jaa ska fundera på det! Är iaf bra sugen på lite förändring! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0