Beach 2012

ja snart är det sommar igen så det är ju dags att börja träna inför beachen! haha!!!! Får se om man lyckas detta år! Man skjuter lixom alltid upp det! Vete fan varför det alltid blir så?

Så direkt efter jag slutat idag så ska jag och jennifer och träna! Ojoj vi tänkte först simma sen fick vi veta att basängen stänger 16.00 Va är det för påhitt? Jaja så blir gymmet.. så ska skynda hem, byta om och så träna! Denna gång ska jag lämna telefonen hemma. Vill hällst att den ska vara hel! iaf ett tag till... men har inte såna stora förhoppningar om att den äns kommer hinna fylla 1 år! Min stackars Iphone.

Har kommit ut idag. fy satan så kallt det är.. brr klädde på mig som fan, halsduk, mössa vantar! jaa brr så springa till posten, banken och så gå runt och kika på åhléns + så han jag köpa mat också så nu är jag mätt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0