Vilken plugg dag alltså!

Har hjälpt emil hela dagen att plugga. Vi har pluggat HELA dagen! ehe Saknar inte skolan! Just nu håller jag på med psykologi. Själv fick man ju MVG på det så vart att ta och hjälpa till med det. Så bara 1 uppgift kvar. 1 uppgift tar en A4 att skriva! Långsökta svar kan man kalla det? eller så är det jag som inte kan formulera mig kort? kan vara så också.... hehe jaja mkt text är ju roligt. tråkigt att jag inte kan sätta in nå smilisar, jag som älskar alla smilisar och tycker folk låter så sura när de inte använder smilisar. Suck, bara jag som tänker så eller?

Vart pizza idag i pluggandet och kändes att det behövdes. Vart genast mkt piggare. Men vid en 18.00 har jag tänkt följa med emil ner till gymmet här i vansbro. Får se om jag hittar på nå spännande maskiner att göra. Kommer väl mäst bli att emil står och pekar på vad jag ska göra och hur och vilken vikt så komnmer nog få göra en massa nya trök saker. (skönt att vi inte är på samma gym hemma) jag är på Må Bättre och emil på natilus (tror det bytt namn men vet inte vad det nya namnet är?) så jaa.... sliten är jag. sitter och fryser i emils tjocka tröja och goasr!


Gårdagens smink och håret i en fläta! Känner mig så myspysig!

Nej ska göra klart sista uppgiften nu och sen se om jag kan hjälpa till med nå annat också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0