VILKEN FLOPP!

Vart och spelat fotboll, eller ja spelat? hahah

Sist vi spela så hade vi "rekord många" och idag vare bara 4a styckna? haha Jag, fredrik, martin och sale! hahah Underbart. ensam tjejej med killar som kan spela fotboll! Men i vilket fall var det roligt och de har typ 9*3 strafsparkar på min rumpa! Men de var snälla idag för jag har ett stort blåmärke på rumpan och att jag är så öm i hela rumpan av att ha cyklat i 3 timmar idag! hehe så ja får se när de ska få göra sina strafslag! jag var för dålig och förlora! hehe (A)

Men men sen vart de lite taggade att bada men icke vart det så! Jag väntar på lördag och då ska alla bada!


Snygg jag är när jag spelat! Shorts, rosa sport bh och ett grönt linne! jag hatar sport bh, kan ju fan inte andas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0