Tjena Tjena... vädret suger!

Usch vilket tråkigt väder det är idag! Regnar och är riktigt värdelöst alltså!!!!!

Vaknade as tidigt eftersom emil väkte mig på sms... hehe Han om någon borde ju veta hur lättväckt jag är?
iaf så är jag i lilla vansbro nu! Blir massa flöt och såna trevligheter!

Vart ner till byn och handlat chips. jag och emil kunde inte komma överens så vart 2 påsar! hehe En helt för mig själv!

När jag satte mig i bilen, åkte mot vansbro och kom utanför brunsvik i skogarna där så kom jag på vad jag glömt! p-pillerna FUCK NO!!!!!! SÅ vart att vända för att hämta dom! SÅ var så jävla irriterad och förbannad på mig själv då!

Har även hunnit tagit en middas lur här, var helt deckad så jag slockna och sov så skönt så! Lär ju vara för att emil höll om mig! hihi



Hyrt film har vi gjort också som vi ska kolla på! En skräckis blire allt! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0