Städmani!

Ibland kan jag få ryck och vill städa bort allt så det är snyggt och frächt hemma men nu när jag väl känner att åhååå JAG VILL STÄDA ska jag åak till fagersta och jobba! heeh TREVLIGT! Ska bli kul att komma dit igen och lära mig!

Idag på förmiddagen har jag varit ute hos mamma och anders och städat ur hela bilen min så nu är den ren iaf invändigt! Så känns skönt det. nu är det bara utvändigt kvar på den!

Även så kom byggarna imorse och väkte en. Eller ja emil var ju fortfarande hemma då så det var skönt det! Jag låg kvar i sängen! hihi så de tog ur toan så jag höll på att kissa på mig så åkte ut till mamma och anders på en gång! Men snart är nog golvet klart inne i badrummet. fyfan va skönt det ska bli när det är klart!


Lång luggis.... vill fasiken kapa den.... kanske ska ge mig på det själv? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0